Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 31 maj 2011

Puss

Luften har gått ur mig på något sätt. Efter allt kämpande för att få bli gravid så tror jag att jag förstått att jag är det nu. Och igår andades jag ut för första gången på flera år. Nu vill jag bara gå hem och sova i en vecka. Minst. Det skulle vara så skönt! Men jag gissar att jag måste vara vaken och gå till jobbet som alla andra, hehe.

Förresten beräknat datum för födsel är samma datum som jag och Fina M pussades för första gången. Magiskt!

Kram

3 kommentarer:

  1. Härligt! Ja, du är gravid!!! Och äntligen på gång med bra läkare och förhoppningsvis snart en bra barnmorska med.

    Jo, tyvärr måste man jobba, men jag tror inte du är den första som är gravid och sover på jobbet. ;) Se till att ta det lugnt när du kommer hem på dagarna bara! Njut nu!

    Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej...
    Jag hörde din intervju på radion häromdagen...så underbart att du är gravid..håller både tummar & tår att det kommer att gå bra för dig/er...
    Vi har en liten IVF pojke som nu är 2,5 år gammal..Han lyckades på första försöket, men det tog 10 år innan vi lyckades...Gjort massor av behandlingar, viktminskning mm...Jag hade totalt tappat hoppet om att få bli mamma...så vår son är så oerhört efterlängtad & älskad...
    Jag kommer att följa dig, för din berättelse berör mig...Vi hörs igen..
    kramar Ulrica

    SvaraRadera
  3. Haha! Det måste vara ett tecken! :-)

    SvaraRadera