Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 23 maj 2011

Förortsliv

I samma andetag som jag skrev det tidigare inlägget, anlände hantverkaren med en hantlangare. Nu till det komiska:
Våra grannar målar om huset med extremt lågbetalda målare från något land jag inte hört talas om. Vår hantverkare anlände i en JAGUAR! Va f-n!! Och han har visst fem stycken!
Han tar garanterat för mycket betalt men bara för att jäklas med våra grannar, som alltid går med näsan i vädret och försöker vara fiiiina men smäller för mycket och högt i bildörrar och soplock, så känner jag mig frestad att använda denna hantverkare. Jaguar. Herregud, de kommer att smälla av.

Välkommen till förorten. Vi har inte roligare än så här. ;o)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar