Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 maj 2011

Vill du? 28/5?

Och nu har jag lyssnat på Loba när hon ringde in till Radio1. Så bra sagt allt hon sa! Sista ordet i hela programmet fick hon också (sista 5 min).
Så nu kör vi!

Ni som kämpar därute, vill ni så vore det ju fantastiskt om ni på lördagen den 28/5 vill skriva ett litet inlägg som kortfattat summerar er historia kring er barnlöshet och vad ni går igenom. Själv kommer jag att använda titeln " Ofrivilligt barnlös" på mitt inlägg. Anledningen är att om någon googlar på det så borde dessa inlägg komma högt upp i sökningen.
Ni som inte kämpar men som är vårt trogna stöd får natuuurligtvis också gärna nämna oss i ett litet inlägg den 28/5. Allt stöd betyder nämligen väldigt mycket. Mer än många tror.

Kämparkramar

11 kommentarer:

  1. Vad bra idé. Jag ska lägga upp ett inlägg med titeln "ofrivilligt barnlös" den 28:e.
    Vi ses imorgon :-)! 18.00, 18.00, 18.00 ;-).
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin idé :o) Har följt din blogg ett tag och håller tummarna för er. Ett litet påpekande dock, vi här i Finland firar inte Barnlösas dag den 6.5 varje år, utan det är alltid lördagen före morsdagen, vilket i år var 7.5 ("Lapsettomien lauantai" på finska = De barnlösas lördag).

    SvaraRadera
  3. Kanon, tonci!
    18.00 it is... ;o)

    Hej Hanna!
    Ja, jag såg det senare så tusen tack för att du rättar mig. Jag har bara helt glömt bort att rätta mitt eget inlägg.
    Vad kul att få lära sig lite finska också. :o)
    Tack igen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Den 28/5 står numera inskriven i min kalender som Barnlösas Dag! Inlägg kommer självlart!

    Är det ok att länka till dig?

    SvaraRadera
  5. Åååh, så snällt!
    Självklart får du länka till mig!

    Stor KRAM till dig!

    SvaraRadera
  6. Jag är lätt på! Superbra idé! :]

    SvaraRadera
  7. Vad kul!!
    The more the merrier... :o)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag kommer definitivt skriva ett inlägg med titeln "ofrivillgt barnlös". Bra idé!

    SvaraRadera
  9. Ååh, vad kul och bra!!! :o)

    Kram

    SvaraRadera