Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 24 maj 2011

Matproblem

Så lite symptomuppdatering.
Molvärk och avsky mot kokt ägg. Det går bara inte att äta längre. Likaså makrill i tomatsås som jag normalt älskar att äta. Tvärstopp. Och kaffe.
Däremot är jag konstant sugen på lättmjölk med K-special och äpplen. Jag vill bara ha "lätt" mat hela tiden. Blir jag däremot jättehungrig så vill jag allra helst ha kåldolmar men det har jag inte köpt ännu. Det blir vanlig husman istället.

Och så är jag trött som vanligt...

Kram

5 kommentarer:

  1. Visst är det lustigt att man helt plötsligt får avsky för mat eller dryck man förut gillat. Har inte heller kunnat dricka kaffe under flera veckors tid och varm mat har helt gått bort pga matoset. Men som du säger, lätt mat går bäst ex yoghurt, massor av frukt, sallader osv..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ärligt talat inte speciellt synd om dig... :D (framförallt inte makrillen - urk!!)

    kramar!

    från jagvilljagkan - blogger släpper ju inte in mig! mutter...

    SvaraRadera
  3. Precis, M! Varm mat är apäckligt! I alla fall oset av den. :o)

    Hahahahaaaa! Hej, Jagvilljagkan! Vet inte vad Blogger håller på med men kul är det inte...
    Nää, synd om mig är det inte. Jag lider och njuter samtidigt. Men att äta lite lättare mat känns bara bra. Så länge den inte kommer upp igen är jag nöjd, hihi!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. En nyttig bebis! Vad bra! :o) Kram

    SvaraRadera
  5. Inte heller jag tycker synd om dig ;-) Njut åt mig också! Kram

    SvaraRadera