Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 3 mars 2010

Dammkorn

Ljuset silar in genom alla fönster. Det är så otroligt upplyftande!
Helt plötsligt så ser jag varenda dammkorn i huset och inser att det är underligt att varken jag eller maken har astma. Eller så är det just därför: vi är härdade.

Lite dammkorn är en värdslig sak. T.o.m. en universell sak. Couldn't care less över några dammkorn.
Det enda jag vill åt är ljuset just nu. Det är en ganska härlig känsla när jag inser att det börjar ljusna så smått redan klockan 6 på morgonen. Äntligen!
Ordet "upplyst" får en helt annan innebörd.

Så är det med allt. Det finns dammkorn man inte bryr sig om. Att vara upplyst är så mycket större.

Njut när solens strålar träffar dig. Dammkorn sugs bort, solen består.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar