Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 9 mars 2010

Solsken

En klyscha må det vara men åh, vad lite solsken kan göra tillvaron enklare! Jag fullkomligt känner hur D-vitaminerna strömmar in i varenda por på mig. Energi! Äntligen...

Det är så otroligt skönt att slippa IVF:andet. Inte själva möjligheten att försöka skaffa barn, utan allt det där med hormoner, sprutandet och känslan av att man är helt utelämnad. I april börjar allt igen men till dess ska jag njuta allt jag kan. Utan att behöva tänka på allt sånt där.
Under tiden ska jag träna en del och få upp fysiken lite. Törs jag så springer jag en halvmara i höst. Tjohoo! Kul med fokus på något annat. För ett tag i alla fall.
Känner jag att jag inte orkar när det är dags så skippar jag det där med halvmara.

Det är tur att man är människa. Det går alltid att ändra sig.

Kramas i solen. Det värmer mer då!

2 kommentarer:

  1. Och solen fortsätter sprida glädje.
    Men var har du tagit vägen? Du spider ju också glädje.

    Är du inte här för att du går runt och myser och bara mår bra? Har en del att göra bara?

    Eller vill du inte skriva mer förrän senare?

    *Bara undrar*

    Kram!Och omtanke!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!

    Det är mycket nu men jag ska nog komma tillbaka med bravur! ;o)

    kram

    SvaraRadera