Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 14 mars 2010

Småknölar

Jag har fått armmuskler!!
"Jaha?", tänker väl ni som läser detta men jag kan förtälja att jag aldrig haft det förut. Mina armar är som sparrisar och jag har faktiskt på allvar oroat mig för att jag en vacker dag inte skulle orka knyta mina skor. Som gammal pensionär i alla fall.
Så jag är förbaskat lycklig över mina små, små, små miniknölar till biceps som har börjat utkristallisera sig på överarmarna.
Jag kanske kan få upp lingonsyltsburken helt själv?! Hehehee....
Nu ska jag äta pasta så att jag orkar med spinningen imorgon. Tjohoo!!

Träna är bra. Bra för allt.

Kram

2 kommentarer:

  1. Lyllos dig, har vblivit förkyld så ingen träning sedan i måndags.... Njut!

    SvaraRadera
  2. Ajdå, så irriterande! Hoppas att du mår bättre nu. Träning som är så kul vill man ju inte missa.

    kram

    SvaraRadera