Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 29 maj 2010

Fest

Idag ska jag och maken gå på 50-årskalas och gissa vad jag har satt på mig?



Bling, bling!

Jag ska verkligen njuta av att få vara på en fest där jag kan dricka alkohol utan att vara orolig för hormoner eller "stå till svars" och småljuga för att jag inte dricker p.g.a. IVF. Det ska bli såååå kul!! En stor trädgårdsfest med 100 gäster. Vilket partaj! Och vilken tur att jag har uppehåll i bli-med-barn-proceduren. Tjohoo! Klackarna i taket.

Festkramar till alla därute!

2 kommentarer:

  1. Du är jättefin! Jag hoppas du hade det roligt och bra! Godmorgon! :)

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Det var sisådär faktiskt... En hel drös med förortskvinnor som klätt sig likadant allihop. Men vi var ett litet gäng som känner varandra som hade kul. Åkte hem ganska tidigt och det var en himlans tur eftersom vi kunnat njuta av ett strålande väder idag!

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera