Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 15 maj 2010

Godsak

Imorgon är det vår bröllopsdag. Det ska vi fira redan idag enligt min man så han har hittat på något som jag inte vet vad det är. Skoj! Fint väder är det också.

Jag har gått upp i vikt. Har ingen aning om det är på grund av hormonstimuleringar eller att jag mått lite småkass rent psykiskt av ivf:erna. Förmodligen det senare. Jag har nog ätit lite gott lite väl ofta och rört mig för lite. Vi har unnat oss en hel del godsaker för att få balansera upp och få njuta lite mitt i ledsamheten när vi misslyckas med ivf:erna. Om ni förstår hur jag menar. Ett försök till lyckokompensation.
Just därför känns det så skönt att få göra något helt annat idag. Med min enda sanna godsak; maken.

Glöm för Guds skull inte bort varandra i skaffa-barn-karusellen!
Och njut av varandra mer än av godsakerna.

Soliga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar