Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 8 maj 2010

Otur

Snart ska jag iväg till min frisörska och lyssna på skvaller, prata film och resor och drömma lite om livet. Och så ska jag slinga håret och klippa mig också.
Helst av allt skulle jag vilja sova tills det är dags för ÄD men det går ju inte. Så under tiden så får jag fixa hemma och med mig själv. En liten uppfräschning behöver nämligen både jag och hemmet, hihihi!
Funderar på att boka in mig på en skön ansiktsbehandling igen också. Jag tror att jag håller på att bli lite beroende av det. Det var så skönt att jag inte kan glömma känslan. Tyvärr är det lite dyrt men jag brukar ursäkta mig med att i priset ingår faktiskt bad, dusch och bastu också. Jag brukar utnyttja den servicen riktigt bra så det ger ju verkligen valuta för pengarna.

Och vaddå, med mina ömma fingrar så kan jag faktiskt inte göra annat än att bli ompysslad. Vilken attans otur jag har!

Glöm inte att kramas där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar