Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 7 maj 2010

Klämdag

Idag klämde jag mina fingrar mellan två stora, tunga arbetsskivor som är belagda med stål och har gjutjärnsstativ. Det är ingen idé att ens försöka förklara hur jag lyckades klämma fingrarna mellan dessa skivor men den ena skivan kom uppifrån och landade på mina fingrar som då hamnade mellan det undre bordet och det övre...
Hur som helst så ser såna klämda fingrar ut så här:



Behöver jag säga att det gör ont? Fan, vad ont det gör!
Långfingret är stenhårt och alldeles uppsvullet. Och blålila.

Bara så att ni vet, det är så otroligt synd om mig just nu. Ska nog äta glass till middag.

Svullna kramar

4 kommentarer:

  1. Hej
    Jag kan tänka mig så himla ont det gör..det är verkligen synd om dig:)
    många kramar
    känslig

    SvaraRadera
  2. Ååh, medhåll! Tusen tack!
    Det är precis vad jag behöver, hahahaa!
    Och maken har köpt godis...

    Ha en bra kväll
    kram

    SvaraRadera
  3. Aj aj aj! Det ser ut att göra jätteont! Kyla för fingrarna och alvedon för dig så att du kan sova i natt. Hoppas det går över snabbt.

    Kram Tabasco

    SvaraRadera
  4. Tack, visst gör det ont. Nu dagen efter, verkar svullnaden ha slutat att expandera i alla fall...

    Mera glass kanske hjälper? ;o)

    kram

    SvaraRadera