Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 3 maj 2010

Önskan

Jag brukar inte ha måndagsångest för jag tycker att mitt jobb är galet kul. Men imorse fick jag det. Jag ville inte alls jobba. Jag vill vara ledig, fnula lite hemma och bara strosa. Åååh, vad det skulle vara skönt!

Ta en kopp kaffe, läsa lite nyheter, surfa, fnula lite mer hemma och i trädgården. Inga höga drömmar här inte. Förutom att få världens goaste unge att få vara mamma till då. Men utöver det har jag inte så höga drömmar just nu. Slippa jobba när jag inte vill. Kanske vinna några miljoner också. Det skulle sitta fint.
Och en tidsmaskin så att jag kan få vrida fram tiden till juni. Eller kanske augusti.

Ok, det får bli en slapp helg med kaffe till att börja med. Men än så länge är det bara måndag. Sakta men säkert...

Kram på er därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar