Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 24 oktober 2013

Gillar Finland just nu

Sitter och väntar på boarding i Helsinki och är galet nöjd över att jag kom på att köpa mitt favoritgodis: blåbärschoklad. Fazers ska det vara. Så otroooligt god!


Och så noterar jag det lustiga över att operatören min telefon kopplat upp sig mot heter "dna". Lite komiskt när min livsresa de senaste åren handlat just om gener och dna-tankar.

Till sist; denna flygplats är hur lugn och skön som helst! Jag trycker på gilla-knappen.

13:30 lettisk tid är det dags. Undrar hur jag kommer att klara ruvningen när jag redan är otålig och hypernervös. Innan insättningen. Oj, oj, oj...

Kram

3 kommentarer:

  1. Waah just det, det är ju dags för dig nu! Tjoho! Jag håller alla tummar och tår så hårt jag bara kan! :]
    ♡ kram!!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det går vägen! :)

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Är sååå nervös!

    Kram på er

    SvaraRadera