Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 28 oktober 2013

RD4

Ja, igår var det ruvardag nummer fyra och jag kände som vanligt ingenting. Nada.
Jo, precis när jag reste mig ur soffan igår kväll så stack det till i nedermagen. Det är det enda jag känt och det är absolut inget graviditetstecken på något sätt. Men att känna något redan nu är nog att ha lite väl höga förväntningar... Så jag fortsätter med min ofrivilliga hobby som består av att känna efter. Hela tiden. Trots det. Jodå, jag blir trött på mig själv ibland, hahahaa!

Min sjuka har blivit lite bättre. Jag hostar och huvudet känns som bomull men jag har i alla fall ingen feber idag så jag jobbar hemifrån. Skönt att få sitta i munkjacka och mjukisbrallor och jobba.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar