Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 31 oktober 2013

Inte. Inte. Inte.

Usch, jag är gråtfärdig. Ju mer jag tänker på allt, desto mer vill jag krypa ur min kropp. 
Sitter här på jobbet och känner ingenting. Jo, det känns lite "kallt" på något sätt precis vid blygdbenet. Så fort jag reser på mig försvinner det och jag känner ingenting som vanligt. 
Jag googlar och ser att det är för tidigt att testa och skulle jag göra det ändå så skulle jag bli ledsen trots den vetskapen, om ett minus dyker upp.
När jag tänker på det så vill jag inte testa alls. Jag vill inte se ett förbannat minus igen. 
Jag. Vill. Inte.
Vill. Inte.
Inte.

Kram

8 kommentarer:

  1. Förstår dig så väl=(
    Ush inte kul alls=((
    Jag håller tummar & tår så de blir blå & trillar av om det behövs;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag tänker på dig och önskar önskar önskar att det går vägen. Det bara måste gå vägen

    SvaraRadera
  3. Å kära du.
    Det är ju EXAKT så jag kände i onsdag! Jag tror absolut på dig denna gång!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Det ÄR dom jobbigaste dagarna nu! Kram

    SvaraRadera
  5. Å, jag känner igen mig så väl. Den där hemska känslan av att allt är precis som vanligt i kroppen. Hoppas innerligt att magkänslan har fel den här gången!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas innerligt du har fel och att det uppenbarar sig ett stort och fint plus när du testar!
    kram

    SvaraRadera
  7. Jag håller mina tummar för att det är positivt att du känner så lite!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Åååh, nu blir jag så där gråtig igen!
    Ni är så otroooligt bra!
    Tack, snälla, goa ni.

    Kram

    SvaraRadera