Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 1 november 2013

RD9

Inatt vaknade jag som vanligt. Stapplade ut till toaletten efter att ha konstaterat att jag fortfarande inte känner något.
Och så där, på pappret, lite, lite brunt. Klarvaken! Precis så hade jag när Mini blev till. Tror t.o.m. att det var på ruvardag 9 eller 8, kanske.
Kanske har jag haft en liiiiten nidationsblödning och nu kom det gamla blodet ut? Kanske. Ett litet, litet hopp tändes i mig. Och ändå lyckades jag somna om. 
Ska jag nu leta tecken så skulle min trötthet kunna vara något att ha. För de tre senaste eftermiddagarna har jag varit så otroligt trött. Igår somnade jag till på soffan vid 18-tiden och när Fina M läste saga för Mini låg jag bredvid och somnade.
Sen sover jag hela natten förutom när jag vaknar och går på toaletten.
Hur som, det blir svårt att koncentrera sig på jobbet idag....

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas för er och tänker på dig ofta!

    SvaraRadera
  2. Tack!!
    Hoppas att dina tankar beamar över lite gravidbaciller till mig så att det går vägen nu.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas!! jag började småblöda lite i fredags eller ja det var mer som spottings, höll på till på söndag och slutade sen gravid 1-2 på måndag och sedan på onsdag hade det ökat till 2-3, kanske nidationsblödning eller så var adet en fejkmens, hoppas det är lika för dig!

    SvaraRadera