Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 16 november 2013

Stämningsförstörare

Igår kom det en liten, liten brun prick på pappret. Och svaaaagt brunfärgat papper sen. Nu är det likadant. Skit också.
Jag vet att det inte behöver betyda något dåligt men det är svårt att hålla känslorna i styr.
Det progesteron som hamnar i toaletten är svagt, väldigt svagt, brunaktigt.
Och inget kan jag göra. Bara att vänta och se.

Usch, från bil- och barnvagnstänk till oro och analyserande igen. Jag får hjärtsnurp.

Kram

5 kommentarer:

  1. OJ...........håller tummarna.
    Vad kul om det varit två dessutom.

    Hälsningar Trelleborg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försökte skriva både användarnamn och e-postadress men allt blev en enda röra.
      Jag kallar mig "mamma till 3 och mormor till 10"
      och min e-postadress är
      "mormor9341@telia.com

      Radera
  2. Ush ja, den där jäkla ovissheten :( Blir också snart knäpp på allt analyserande man gör. Hoppas inte det bruna betyder något tråkigt. Hade också det när jag var gravid med Aron.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag blödde lite i början efter min ÄD och fick på instruktioner från Riga sluta med blodförtunnande och då upphörde blödandet.....Har du mejlat dem och frågat?
    / J

    SvaraRadera