Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 4 november 2013

Test igen

Jag testade imorse igen och det stod fortfarande "Gravid". Skönt!
Det stod fortfarande "1-2 veckor" också. Undrar när det ändras till "3-4 veckor"?
Det vore trevligt om Hcg-halten steg, nämligen. Det är ju ett kvitto på att det är som det ska känns det som...
Jag måste nog testa igen lite senare i veckan. Idag är det 4+0 så nu går jag in i vecka 5. Jag är fortfarande överväldigad.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Jag har testat först 1-2 sen 2-3 kanske 5 dgr senare och sen 3+ kanske 5där senare igen, för mig har det lugnat nerverna lite och på de graviditeter där det inte blivit missfall så har det funkat medans då det blivit mf så har veckorna sjunkit alt. inte höjts som det ska, Grattis igen till graviditeten!! Kramar KarroBarro

    SvaraRadera
  2. Först stort Grattis, blev så glad när jag läste!
    Jag testade första gången 4+1, då var det svagt men tydligt. Sedan testade jag 4+3, ingen större skillnad vilket gjorde mig nervös. 4+5, riktigt starkt och fint +. Jag undrar om det är så att det stiger lite långsammare precis första dagarna... Jag har också nyligen läst att Prednisolon kan maskera gravidsymptom, och för mig verkar det stämma. Kommer inte ihåg om du tar Pred. eller inte... Jag verkar ligga precis en vecka före dig på dagen, lite kul. Grattis igen!
    Kram /Yrväder

    SvaraRadera