Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 4 november 2013

3+6

Undrar om jag räknas som ruvare fortfarande? Det borde vara veckoräkning som gäller. Jo, så gör jag nog. Räknar veckor istället.
Och tänk om plusset blivit ett minus? Måste testa imorgon igen! Jag måste bevaka det så att det stannar kvar. Säga några extra snälla ord också så att det känner sig extra välkommet. Plusset.

Fasiken, jag kan inte riktigt förstå att det är sant! Det känns overkligt när jag tänker på det. Men kul, så klart!

Lilla fina Mini. Hon blir världens bästa storasyster, tror jag.

Overkligt och underbart!

Kram

5 kommentarer:

  1. Wow ett jättestort grattis till er! Vilka underbara nyheter :-)

    SvaraRadera
  2. Åhhh! Blir helt varm när jag läser det här! Helt fantastiskt! GRATTIS!!!

    /Em

    SvaraRadera