Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 2 november 2013

RD10 - Galet

Eftersom jag blivit mer och mer övertygad om ett minus, trots brunt på pappret, så testade jag imorse. 
"Låt mig se det där j-la minuset så att sorgen kan bryta ut", tänkte jag.
Och eftersom det är tidigt att testa så var min tanke att testa igen på onsdag. Bekräfta minuset då.

Nu har jag sansat mig, men jag satt på toan och bara gapade. "Gravid". Va!?
Galet. Galet. Galet. Jag som igår kväll blev övertygad om motsatsen.



Jag lade testet på toalocket och när Fina M skulle gå på toan så kom han ut i köket och log med hela ansiktet.
"Har du redan testat?"
"Jaaa...."
Lycka!

Nu ska vi bara se till att allt fortsätter gå bra. 
Men vilken underbar lördag!!!
Och miljarders tack för all pepp. Jag har världens bästa läsare! Bara så ni vet.

Gravidkramar

44 kommentarer:

  1. Jag visste väl det! HURRA!!!! Så himla glad för er, och nu får vi sällskap.
    KRAM! 😃

    SvaraRadera
  2. Åh så fantastiskt jag blir lycklig ända in i själen. Detta är ni värda!!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS=))))
    Gud vilken lycka=)))

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis!!!! Har också haft en underbar lördagsmorgon!!!! Så härligt!!! STOR KRAM!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Underbart!!!!! Grattis i massor!!!!:)

    SvaraRadera
  6. Grattis så härligt!!

    SvaraRadera
  7. Wiihooo - vad underbart!! Stort grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oiiiih! GRATTIS! Med risk för att verka vara besserwisser- (som jag ju ofta är)Jag sa ju det! :D Iiiiiih!-springer runt och glädjetjuter och skrattar så Roger och Lily tror jag spårat ut fullständigt! :D Det är du värd! :D <3

    SvaraRadera
  9. Men så underbart!!! Stort grattis!!!
    Påminner ju om min upplevelse...
    Stor kram

    SvaraRadera
  10. JIPPI!!! Börjar nästan böla här.

    SvaraRadera
  11. Ååååå så HÄRLIGT!!
    Många kramar

    SvaraRadera
  12. Wow! Då finns det hopp om mej också!! Så glad för din skull! Kram

    SvaraRadera
  13. ÅHH så glad jag blir!! Galet stort Grattis!! Kramar KarroBarro

    SvaraRadera
  14. Stort grattis!!! Och som sagt bruna flytningar är helt normalt i början. Gammalt blod :-) kram Therese

    SvaraRadera
  15. Åh vad roligt!!! Grattis! Gravidkram tillbaka :-)

    SvaraRadera
  16. Jamen, ni ser ju hur fina ni är!
    Varmt tack för alla grattis!

    Lyckorus... KRAM

    SvaraRadera
  17. Jamen GRATTIS!!! Åh så glad jag blev nu, underbara nyheter!!! Vill önska er all lycka på färden till Mini's syskon!

    SvaraRadera
  18. Grattis! Vad roligt! Och vad skönt att den negativa magkänslan kan ha fel ibland!

    SvaraRadera
  19. Åh! Blir tårögd. Ett stort j*vla grattis!!

    SvaraRadera
  20. Underbart underbart! Vilken fantastisk nyhet! Stor grattis och lycka!

    SvaraRadera
  21. Åhus...nu blev jag alldeles tårögd. Stoooort Jippie och Grattis till er ❤❤

    Mikaela (och Aron)

    SvaraRadera
  22. Åhus...ska det ju naturligtvis inte stå....hahaha... Åh...ska det stå :D

    SvaraRadera
  23. Wihaaaaa grattis!!!

    Kramar i massor
    JVJK

    SvaraRadera
  24. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    Grattis!

    SvaraRadera
  25. TACK alla underbara människor!
    Tusen tack.
    Jag är alldeles mållös.

    Kramar

    SvaraRadera
  26. Wihi!!! Grattis! Vad härligt!!

    SvaraRadera
  27. Stort stort megajättegrattis! Vilken underbar nyhet. <3

    SvaraRadera
  28. Men så fantastiskt! Stoort grattis! :D

    SvaraRadera
  29. grattis!!! kram!

    SvaraRadera
  30. Men, jag blir så glad att jag står och hoppar på stället här!! wiiiiihoooo!!!! Äntligen!!! Min skall bli syskon!!! Jättestor kram till er alla tre!

    SvaraRadera
  31. Wow! Massa grattis!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  32. Grattis! Vilken glad nyhet! Hurra!!!

    SvaraRadera