Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 5 november 2013

Framåt

Hmm, jag känner fortfarande ingenting. Det är klart att det gör mig lite nervös eftersom jag kände så mycket när Mini kom. Men, men... Varje graviditet är ju olika sägs det så jag finner mig.

Igår ringde jag till goa Fru Gyn som blev så otroligt glad när jag berättade. Jag ska dit inorgon bitti och få remisser till blodprov. Det blir nog så att jag tar det första imorgon och det andra på fredag. Så är allt ordnat innan helgen.
När jag är där imorgon ska jag boka in en tid för att kolla om det finns ett hjärta också. Men den tiden blir om några veckor. Jag vet att hon gärna väntar till vecka 8 så att det inte finns så många tveksamheter om det ska synas eller inte.
Det låter bra för min del också.

Så nu är det alltså två stora händelser inom den närmsta tiden: provsvaren i nästa vecka och hjärtat om några veckor.

Och nej, jag förstår knappt att det är sant. Fortfarande.
Tänk att vi kanske får vara med om ett mirakel till. Det är liksom för mycket att ta in för min lilla hjärna just nu.

Glada kramar!

1 kommentar:

  1. Klart det ska bli ett litet mirakel till! :)

    Ja, denna väntan på nästa steg, och nästa är en riktig nervpress. Men nu ska det gå bra och stabilt så det så.

    Kram kram!

    SvaraRadera