Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 7 november 2013

Gravidbesked

Det börjar sjunka in nu. 
Jag besiktigade bilen idag och medan jag väntade så läste jag om graviditeter på Babygruppens Gravidkalender (App).
Jag läste om vad som händer varje vecka och helt plötsligt kom allt över mig.
Det händer igen. Vi får vara med.
Vi blir föräldrar till en liten ny person.
Lyckotårar började välla fram och jag fick en stor klump i halsen. 
Mannen bredvid mig tittade åt mitt håll och jag svarade med tårfyllda ögon:
-"Jag är ok. Fick bara så glada nyheter."
-"Så bra. Då behöver jag inte oroa mig?", svarade mannen lite glatt.
-"Nej, absolut inte.", sa jag.

Och jag log så innerligt. Sååå innerligt.

Kram


4 kommentarer:

  1. Åh att du kunde hålla dej!!! Jag hade nog berättat allt!! Hihi. Kram och så fantastiskt det är;)))

    SvaraRadera
  2. Vet precis hur det känns. Har också fått lika fina nyheter ;)
    Kram Mikaela (fd Aron i vida världen)

    SvaraRadera
  3. Nämen, har du?! Vad kul!
    Grattis!!! :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♥♥ Tror vi är lika långt gångna. Ska bli roligt att få följa er. Håller tummar för oss båda.

      Kram Mikaela

      Radera