Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 11 oktober 2013

Jobb...

Alltså, när jag tittar på båtalternativet så verkar det inte så dumt trots allt.
Planen var att flyga ner på fredag morgon, bo på hotell en natt och flyga hem lördag morgon.
Med båten måste jag åka redan på torsdag kväll så det blir en natt till borta hemifrån, men det är det värt om man räknar pengar.
Det blir en kryssning (kan bara tänka mig hur myyysig den är, hahaha! Jag kommer nog sova, men ändå) där båten går kl 17 på torsdagen och jag är framme i Riga kl 11. Kan jag få till FET runt kl 14 så vore det kanon. Båten går tillbaka kl 17: 30 på fredagen nämligen och jag hinner att äta lunch innan själva insättningen då också.
Båten är sedan tillbaka kl 10:30 på lördag förmiddag. Perfekt! Och jag slipper boka hotell.
Om jag bokar nu (vilket jag inte kan för jag vill veta resultatet från VUL, men rent teoretiskt) så kostar allt detta, inklusive två frukostar och middag, 1500 pengar. Totalt.
Om jag flyger kostar bara flyget ca 2300 kronor.
Det får nog bli båt.

Eftersom jag borde jobba men inte kan låta bli att ta små pauser och surfa lite så måste jag nog i alla fall dela med mig av det jag hittar när jag surfar också. Mitt senaste "fynd" är PappasAppar. Huuuur bra som helst! Här finns recensioner och länkar till en massa bra barnappar, både böcker och spel.
Perfekt att ge bort till andras barn i present om man inte har egna barn som man vill roa eller sysselsätta. Det finns både gratisappar och betalappar. Allt är åldersindelat och prissatt. Sketabra, säger jag bara!

Jobba var det, ja....

Kramas där ute. Det är fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar