Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 10 mars 2015

Berättat

Idag berättade jag äntligen för chefen. Sååå skönt!
Och hon blev så otroligt glad och sken upp som en sol. "Vad kul att jag får vara en del av det!", utbrast hon också. Gulligt!
Och det var inga problem att jobba lite färre dagar i augusti och hon tog själv upp ämnet om hur trött man kan vara i perioder. Behöver jag vila eller jobba hemma så är det bara att säga till. Vi tar allt som det kommer.
Sen var jag helt uppåt hela dagen. Och den dryga kollegan gick hem tidigare.
OCH...jag är inte lika svullen och trött. 
Det blev en strålande dag med andra ord!

Imorgon går jag äntligen in i vecka 13 och det känns som att allt kommer att bli lättare då. Jag har mått så mycket bättre idag än tidigare. 
Nu är nästa steg att längta till KUB på torsdag. Jag hoppas verkligen att allt är ok... Annars bryter jag ihop. Men nu ska jag inte tänka på det alls. Nej, nu ska jag ligga på soffan en stund och bara vara. 

En bra dag, det här. 30% avklarat.



Kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Härligt att det känns bättre!Lycka till på KUB på torsdag samma dag har jag RUL och hoppas det går toppen och att både mina två små och din guldklimp mår bra!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Och lycka till på RUL!

    Kram

    SvaraRadera