Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 30 mars 2015

Mediciner

Imorse när jag borstade tänderna såg jag lite medikament från ÄD:n som ligger kvar i skåpet. Jag tänkte att jag skulle slänga dem men blev lite skrockfull bäst jag stod där och borstade och funderade. Det känns som om jag inte får göra mig av med medicinerna förrän bebisen är på utsidan.
Och framförallt så vill jag inte slänga dem. Jag vill ge dem till någon som behöver dem. Någon som kämpar som vi fått göra. Det är inga mängder med medicin men det kanske hjälper lite på vägen eller att ha som reserv om man väntar på recept eller att medicin ska bli skickad till en.
Så är det någon som behöver så får ni gärna maila mig. Jag ska kolla igenom mer exakt vad det är också så skriver jag det i mailet. 
Det kostar gratis så klart. Jag hjälper gärna till bara.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar