Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 6 mars 2015

Skallen

Jag har fått huvudvärk från underjorden. Det gör så ont att jag började böla idag. Och jag skällde på Mini. Mitt huvud orkade inte och vi blev osams och vi var så trötta båda två. Sen grät jag igen för att huvudet värkte ännu mer men mest för att jag skällde på Mini. Jag skällde för mycket. Usch, jäkla skitdag!
Vi blev i alla fall sams direkt efteråt och bad om ursäkt båda två. Så nu är hon glad igen sedan grälet och själv ligger jag på soffan med ännu värre värk.

Jag tog en Alvedon tidigare idag men den hjälpte inte alls. Och googlande säger att det tydligen vanligt med huvudvärk så här dags i graviditeter. Det var då självaste att jag skulle drabbas. Jag orkar inte med det och hoppas innerligt att värken är borta till imorgon.

Världens gnällinlägg men just nu tycker jag synd om mig själv. 

Snyftkramar

5 kommentarer:

  1. Här är det en till som har huvudvärk idag och fått ta Alvedon men fått rådet av läkare att ta 2 st åt gången för bättre effekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får nog också göra det!
      Usch, det är lite jobbigt...

      Kram

      Radera
  2. Åh nej. Jag hade huvudvärk i väldigt många veckor under min graviditet, det var inget som hjälpte för mig, varken sömn eller värktabletter. Hoppas det inte blir något långvarigt, kanske ska kolla hb för säkerhets skull? Kram

    SvaraRadera
  3. Gah! Jag hoppas att jag inte får det som du hade det. Det låter inte kul...
    Mitt hb var strålande sist hos bm. Undrar hur fortdet kan sjunka? Kanske ska ringa och fråga.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Har oxå huvudvärk. Jag lider med dig! Har provat akupunktur, men det enda som hjälper är migränmedicin.. Hoppas det lättar snart! Kram!

    SvaraRadera