Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 7 mars 2015

Huvudbry

Oh, my... Jag vaknade inatt två gånger och hade otroligt svårt att somna om för huvudvärken som bultade. I morse låg jag utslagen på soffan och sov ikapp lite. Fina M gick iväg med Mini på förmiddagen så att jag fick sova ifred. Jag passade också på att ta ett bad och en promenad med en Alvedon brus och en tablett i magen. Efter lunch sov vi middag allihop. Länge! Jag har för säkerhets skull druckit mängder av vatten också. Och även om huvudvärken inte försvunnit så känns det i alla fall lite bättre. Tack och lov!
Jag har aldrig haft så här ont i huvudet så jag blir lite handfallen på något sätt. Usch, inte kul. Jag ska kolla med bm hur fort hb-värdet kan sjunka. Det var perfekt sist jag var där.

Ikväll ska vi se på Emil och äta popcorn och mysa. Det har Mini bestämt. Åååh, vad skönt det ska bli! Slapparkväll. Det är nog en bra huvudmedicin.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar