Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 18 mars 2015

Nu vecka, nya tag

Idag går jag in i vecka 14 och det ska jag fira genom att åka till Malmö över dagen. Skönt med lite miljöombyte även om jag mest ska jobba, men en lunchpromenad ska jag nog kunna klämma in.
Jag mår alldeles utmärkt nu. Får jag inte mat i tid får jag ett rejält blodsockerfall men jag mår inte illa som förut i alla fall.
Och visst blir jag lite trött på eftermiddagen men det är hanterbart.
Tänk om jag fick känna så här hela graviditeten, hahahaa! Vilken dröm.

Jag skulle vilja gravidträna lite men får inte ändan ur. Förstår inte att det ska vara så svårt! Men min första ansats är att ta rejäla promenader på luncherna. Om jag i alla fall kan hålla det så kan jag kanske träna lite försiktig styrka hemma två gånger i veckan. Jag menar, all träning är bättre än ingen träning. Något borde jag kunna klämma in i veckoschemat.


Nu, mot flyget!

Kramas i solen där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar