Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 26 mars 2015

En mille!

Jösses! Såg just att det varit en miljon besök här på bloggen. Hur kul är inte det?! Det MÅSTE firas på något sätt!
Hmmm, jag ska tänka ut något... Återkommer!

Idag har varit en sån där upplyftande dag. Jag har lunchat med en annan bloggare som jag aldrig träffat förut. Vilken människa! Alltså, ibland blir jag så glad av hur många bra människor det finns och idag var absolut inget undantag. Idag blev jag jätteglad! Kul!

På jobbet har det varit full fart och så många skratt. Sen fru messerschmidt aka "alla-fula-smeknamn-man-kan-tänka-sig" har slutat så har vi blivit världens bästa gäng. Vi har så kul! Och vi presterar alltid på topp ihop. Det blir riktigt sorgligt att sluta... Så är det.

Och jag mår så bra! Som vanligt. Jag njuter av varje stund, hahahaa!
Jag har kommit på att det ska bli fler klänningar längre fram. Det blir det perfekta gravidplagget i vår och sommar. Jag längtar tills jag får slippa tajta strumpbyxor och byxor som trycker.

Åh, allt känns så bra!

Kramas!

2 kommentarer: