Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 21 maj 2011

Bloggträff

Hemkommen från blogglunchen och helt slut. Dels för att det var så intressant att höra allas kortfattade men intressanta berättelser och dels för att jag är så jäkla blödig numer, att jag fällde en tår för varje berättelse. Jösses, det är utmattande när empatin rinner över liksom...
Malin och Johanna från Barnlängtan (bli medlem, de är bra!) berättade en hel del om statistik och rättigheter för ofrivilligt barnlösa. Väääldigt intressant och upplysande. Jag blev nog mest imponerad av att de jobbar proaktivt också. De vänder sig till lite yngre med information om fertilitet och vad som är viktigt att tänka på. Sååå bra! Tänk om det hade funnits när jag var yngre...

Nu ska en supertrött jag sova någon timme innan det är dags att piffa till mig igen inför bloggmiddagen också. Najs!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar