Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 7 januari 2011

The Cover

Jag vill tipsa om mina kompisars härliga luckor som finns på The Cover. De passar till IKEA:s skåp "Faktum" som är vägghängda och sväljer en del leksaker t.ex..
Jag har sett dessa luckor "live" och kan säga att de är toksnygga och riktigt bra gjorda!

Själv gillar jag luckorna "Cars" och "Monster ABC".
Och de jobbar självklart på fler motiv!

Finns det dessutom någon som känner sig manad att vilja designa en lucka som de kan ha i sitt sortiment (man kan inte göra enbart en för enbart sig själv) så kan ni alltid kontakta dem och visa vad ni kan.


kram

2 kommentarer:

  1. De är riktigt läckra men vi kan inte ens köpa Ikea..måtten stämmer inte :(

    SvaraRadera
  2. Jag tror att de jobbar på andra storlekar också så en vacker dag kanske.... :o)

    kram

    SvaraRadera