Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 23 januari 2011

Laddad

Nu över till min privata sida. ;o)
Idag är sista dagen med Primolut. Äntligen. Nu är det bara att vänta på mensen så att vi får köra "på riktigt". Och så gillar jag att knapra östrogen mer än gulkroppshormon. Jag blir lite mer positiv av östrogen nämligen. Jag har laddat ett köksskåp med Progynon och Progesteron.



De vita askarna är Progesteron (vagiatorer) som ska användas tre gånger per dag.
Jag har också laddat "godisskålen" som kommer att stå på badrumshyllan. Den är fylld med Progesteron så att det är lättillgängligt när det behövs. Och så järn- och folsyratabletterna som jag tar varje dag. Nu jäklars ska här bli bebis av!



Hoppla! Snart ska jag på 4-årskalas med 13 busungar. Fasiken, vad jag ska röja bästisens hus med dem, hahahahaaa!

Kram på er i solen

7 kommentarer:

  1. Waow, med den lagringen kan det inte bli annat än bebis ;)))
    ha en trevlig dag på kalaset ;)

    SvaraRadera
  2. Det var ett redigt lager! Nu är du verkligen redo! Härligt med kalas också! Hoppas du haft skoj! :o) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Wow! Så många askar fick inte jag.. ojoj.
    Hoppas mensskrället kommer snart!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja, galet mycket är det men en del är från förra omgången också.
    Nu är jag i alla fall redigt redo! ;o)

    Kram

    SvaraRadera