Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 29 januari 2011

Lördagslapp

16 dagar kvar till FET. Det är inte klokt vad snart det är!

Igår var vi på B.A.R och åt. Maten är alltid god där men servicen är lite väl bra. Allt går så fort att det stundom känns som att de vill bli av med en så fort som möjligt. Men vi satt kvar och hade det kanonbra. :o)
En bra kväll och idag ska jag ta mitt gips och gå en långpromenad. Det var evigheter sedan jag rörde på mig ordentligt... Och jag vill ju inte bli en försoffad moder, hahaha!

Kram

2 kommentarer:

  1. Kram och jag har en hel månad kvar. Så var det med min *synkis*-plan :)

    16 dagar är som vinden. Bara svischar förbi!

    (Och mitt lyckonummer :D *lånar ut*)
    Kram

    SvaraRadera
  2. En hel månad? Men åååh, vad länge!
    Tråkigt att bara vara halvsynkisar.

    KRAM

    SvaraRadera