Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 10 januari 2011

Samtal

Jo, nu har jag äntligen pratat med AVA och jag har telefontid med läkaren kl 12:45. Väntan igen...
Sjuksköterskan tyckte dock att min slemhinna var lite för tunn (4 mm) för Primolut. Hon menade på att det inte blir någon ordentlig mens då. Men om man räknar lite så var det den 4/1 som den var så tunn. Börjar jag med Primolut på fredag så är det 10 dagar senare. Då borde hinnan ha vuxit till sig lite. Kanske att jag kan få börja med Primolut om en vecka? Då är det nästan två veckor sedan jag var på VUL. Det borde verkligen funka!
Får se vad läkaren säger...

kram

5 kommentarer:

  1. Det borde fungera utmärkt :D

    Då blir vi typ "synkisar". Hahahahaha :D

    (Småinternt skämt.)

    SvaraRadera
  2. Du kan säkert övertala läkaren att det är ok :)

    SvaraRadera
  3. Och Kajalpennan är då ekvivalent med Fru Kohl. Jag är lite schizofren av mig *s*

    SvaraRadera
  4. På 10 dagar händer det ju mycket med en slemhinna!

    Hoppas på ett fruktbart samtal med läkaren! :-)

    SvaraRadera
  5. Cissa: Precis vad jag tänkte men jag behövde inte ens ladda med argument. Läkaren föreslog det själv. :o)

    Kajalpennan: Jag undrade för en sekund men kom på att det är du. Agent Dubbel, liksom.

    Jenny: hahahahaaa! Ska meddela M det... Vi blir "månadssynkisar". Min FET blir i mitten/slutet på februari. Nästansynkisar..,

    Kramar till er!

    SvaraRadera