Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 28 januari 2011

Logistik

Vilken jobbig natt! Hade galen mensvärk och Voltaren bet inte på den. Vetekudde hjälpte stundtals (tack, J!!). Tre timmar av kvidande...
Nu mår jag bättre i alla fall.
På AVA skulle jag prata med Marjo men hon är upptagen så jag ska ringa i eftermiddag igen. Men jag vet redan att jag ska ta Progynon nu så jag knaprade i mig en till frukosten. Tre gånger per dag ska de ner i magen på mig. De har insättning dag 20 eller 21 efter mensens första dag. Det betyder att FET borde bli den 16/2 eller 17/2 om jag räknat rätt. Får se vad Marjo säger.

Äntligen! Nu ska bara embryona överleva upptiningen också...

Kram

4 kommentarer:

  1. Tror att guldägget ligger i frysen å bara väntar på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Logistik är min grej så bara hojta om jag ska optimera nått ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, roliga ni ovan är!

    Kram och grattis till mensen! Skönt at kudden kunde lindra litet.

    SvaraRadera
  4. Va goa ni är! Nu känns allt superoptimerat!

    Kraaaam!

    SvaraRadera