Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 4 februari 2013

Ont igen

Vid 12-tiden small det till i magen igen. Det gjorde sååå ont! Jag satt mest och stirrade i två timmar då. Faktiskt.
Jag hade inga värktabletter på jobbet ich när jag skulle åka och köpa så insåg jag att min plånbok var hemma och sen... ja, sen blev jag handlingsförlamad så jag bara satt där.
Jag lyckades se lite upptagen ut och jag lyckades boka in två möten också...
Fif-n, vad det gjorde ont! Men inte mycket blod alls. Och nu är det lugnt igen.

Och så fick jag mail från kliniken idag. Vår läkare, Dr Fodina ska visst jobba på en annan klinik, men det verkar vara en annan AVA-klinik. Men helt säker är jag inte... Kul med sånt strul mitt i allt det här. Skit. Jag oroar mig för våra embryon. Kommer de att flyttas med till hennes (Dr Fodinas) nya ställe? De mixar väl inte ihop våra små frysisar med någon annans?
Nervöst må jag säga!
Jag mailade i alla fall en hel harang med frågor!

Note to self: ha alltid alvedon i handväskan. Alltid.

Kram

6 kommentarer:

  1. ♥ kram fina du, jag håller fortfarande tummarna för att allt slå se bra ut!

    SvaraRadera
  2. Hoppas på bra besked, trots allt, imorgon jag med!

    SvaraRadera
  3. Usch, vad jobbigt! Du skulle ju gått hem och krupit ner i sängen istället!

    SvaraRadera
  4. Men usch! Så här skulle det ju inte alls sluta!! Tänker på dig och hoppas att ni mår ok!!

    KRAMAR
    Charlotte (lite si and so)

    SvaraRadera
  5. Usch... Kram kära du!!

    JVJK

    SvaraRadera