Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 7 februari 2013

Ultragyn

Fru Gyn ringde. Hon är orolig och ville inte vänta på provsvaren utan frågade om det är ok att hon skickar mig till Ultragyn för dopplerkontroll (flödesmätningar) på en gång. Hon sa att de brukar ta in såna som jag på stört så jag måste svara när de ringer, påpekade hon. Jag får nog en tid idag eller imorgon.
Självklart blir jag bara tacksam över snabb uppföljning.

Det känns bra.

Kram

2 kommentarer:

  1. Wow, toppen att du får sån hjälp. Utomkved är inget att leka med. Hoppas du får snabb hjälp med endera operation eller cellgift.
    Jag har haft tre utomkved och är nu utan mina äggledare. Första gången fick jag bråka med sjukvården i över sex veckor att något var fel, mitt hcg var över 18 000 i vecka 12 och då mådde jag allt annat än bra med alla klassade det som missfall.
    Ska snart börja med IVF.

    SvaraRadera