Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 4 februari 2013

Skumt

Kalaset blev bra! Det känns som att gästerna var nöjda. Hälften av dem var dock sjuka eller kunde inte komma just idag (ett gäng dök upp igår istället) men det hade nog blivit för trångt om alla hade kommit, inser jag nu.
Vi är i alla fall nöjda och nöjdast är Mini som fick så otroligt fina presenter och som även fick leka med alla.

Innan kalaset började hade jag väldans mensvärk så jag lade mig med Mini kl 11:30 för att vila lite. Jag somnade på en gång och kände mig helt groggy när jag vaknade.
När jag höll på att fixa det sista i köket höll jag på att trilla ihop av smärta och framförallt illamående. Jag tog en Alvedon och när kalaset började så mådde jag mycket bättre.
Mitt i presentöppningen så kom den. Mensen.
Jag hade förväntat mig en flodvåg, men så blev det inte. Lite lagom sådär kom det och till kvällen hade det slutat. Helmysko!
Kanske är det tabletterna som påverkar på något sätt och när jag slutar med dem så kommer flodvågen?

Nu har jag i alla fall smält att vi måste göra ett nytt försök och inte tappa hoppet om ett syskon till Mini ännu. Det vore så kul...

Nattkramat

1 kommentar:

  1. Så trist att det inte gick vägen... Ledsen för er skull.

    Hade nog själv tyckt det var skitjobbigt att samtidigt ha släkten på kalas, men det verkar som du klarade det galant. Härligt att ni alla var nöjda med kalaset.

    SvaraRadera