Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 1 februari 2013

Inget

Jag känner efter.
Jag känner inget i magen. Jag är inte trött. Jag har ingen yrsel.
Jag är precis som vanligt.

Go vänner, jag tror inte på det här längre och vi får nog ta och börja se fram emot nästa försök.
Rent mentalt känns det ledsamt och fysiskt är allt ok än så länge. Jag fortsätter med medicinerna till på onsdag. Sen får vi börja vänta på nästa riktiga mens igen...

Suck.

Kram

6 kommentarer:

  1. bajs.
    Men ta inte ut något i förskott. Fast jag hör vad du säger.

    SvaraRadera
  2. Vet att det antagligen inte hjälper så mycket men så kände jag också i början, ingenting, och sedan hände det ändå. Man ska nog inte lita för mycket på kroppssignaler i början så jag håller tummarna fortfarande! / jenny

    SvaraRadera
  3. Har du testat med en ny sticka? Tagit blodprov? Inte? Då fortsätter jag att hoppas och skickar dig en kram!

    SvaraRadera
  4. Ge inte upp hoppet än! Det är inte säkert man känner något så tidigt ju. Håller tummarna och skickar en styrkekram!

    SvaraRadera
  5. Vet inte om detta hjälper dig i din oro, men när jag var gravid hade jag inga känningar eller symptom de första veckorna. Jag kände mig inte gravid alls. Jag hoppas och tror åt dig, kram Hanna

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas så att det värker!! Kramar från soligt Västerås

    SvaraRadera