Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 29 juni 2010

Detox

Efter allt midsommarfirande och frossande så bestämde jag mig för att köra lite detox á la mig själv. Bara bli lite nyttig innan ÄD liksom. Eller nåt sånt. En massa grönsaker och nyttigheter och inte ett endaste glas vin eller en massa glass...
Så jag började dagen nyttigt, fortsatte i nyttighetens tecken över lunch men till middag så gick det i stöpet.
Bästisens dotter fyller ett år idag och det måste jag ju få fira. Det bjöds på bubbel, glass och blåbärsmuffins. Och nyttigheter också så klart men vem bryr sig om sånt?
Skit i detoxen för bövelen! Åååh, så gott det var! Vilken middag.

Nog är det viktigt att göra gott för kroppen men man ska aldrig, aldrig glömma själen.

Hmmm, kändes det inte som en liten mensvärk nu? Kanske...

KraM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar