Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 28 juni 2010

LadyJ112

Jag vill ha mens NUUUUUU!!!!
Blir galen på det här med att vänta.

Vänta på ägglossning.
Vänta på mens.
Vänta på donator.
Vänta på embryon.
Vänta på TD.
Vänta på BF.

Vänta, vänta, vänta....

Men å andra sidan så är det faktiskt så, att om väntan bara är en tid utan oro och rädsla så är det mer ok. Det finns de som har en lite jobbigare väntan än vad jag har:

LadyJ112

Hon har väntat sex gånger och nu väntas det för sjunde gången. Och den här gången önskar jag henne all lycka på jorden efter hennes väntan.

Många, många kramar

2 kommentarer:

  1. Åh! Tack vad söt du är! Du är så fantastiskt underbar!

    Jag har länge fundrat på och göra ett liknande inlägg till dig. Om ÄD och så. Är det oki att jag länkar och så? I ett inlägg om ÄD?

    Säg till mensen på skarpen.
    Hehe, hur ofta vill man egentligen annars ha sin mens? Typ? Kan du dela upp det och ta en väntan åt gången?

    1. Väntan på mensen. (Hoppa över ägglossningen)Stoppa, hejda dig där.
    Vänta på mensen och stäng av det andra? Kan du det?

    2. När mensen är där. Vänta på donatorn.
    Osv. kan du göra en tankesluss?

    3. Vänta på embryo är det isättning?

    4. Vänta på TD är vidrigast.

    5. När du väl plussar så är de nio månaderna bäst väntan ändå. Man känner hur det muppar upp hela ens kropp -oskönt är det-att det ska vara moderligt vackert och fint-det är en myt-för de allra flesta. Men jag längtar ändå med dig.

    Plågsamt svårt med tankeslussar men det fungerade för mig -förutom att jag då fortfarande väntar men det är ju en annan väntan.

    Det kan ju gå bra och det ser sådär lagomt hoppfullt ut.

    SvaraRadera
  2. Tack själv, fina du! Såklart att du får länka!

    Och tack för alla kuliga tips. Hittills så funkar det att tänka som du. Det ser helt enkelt lagom hoppfullt ut just nu. Och det är inte dåligt inte! ;o)

    Kram

    SvaraRadera