Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 19 juni 2010

Hormonväntan

Igår var det personalfest på jobbet och jag var en av dem som var med och ordnade det så det fanns ingen tid att skriva här igår. Mitt mål är ju att skriva lite varje dag men ibland susar livet på med annat...
Festen var kul och kunde nog inte bli annat eftersom alla som jobbar på mitt jobb är helt underbara människor med hjärta och själ. Jag har nog aldrig varit på en så trevlig arbetsplats förut. Så bra människor!

Imorgon ska jag till apoteket och hämta den medicin jag behöver:

- Progynon
- Progesteron
- Procren Depot
- Primolut

Mycket hormoner blir det... Undrar hur min stackars man ska stå ut med mig? Hahahaa!

Idag slåss jag mot myror i trädgården. Mitt lilla, lilla trädgårdsland växer sakta men säkert upp och jag slåss mot myror som verkar vilja bo där och mot kråkor som gillar att hänga där. Morr!

I väntan på mens och donatorsynkning....


Kramas i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar