Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 8 juni 2010

Livskrydda

Åh, jag är så glad! Det känns så mycket närmare nu. Vi är på bana så snart, så snart! Bara lite semester och sen börjar det. Guuuud, som vi har väntat och längtat!

Tanken är svindlande. Och lite läskig samtidigt. Tänk om det inte går vägen? Då blir det depp igen... Men det tar vi då i så fall. Nu ska jag sväva på moln ett tag.

Och så har jag odlat fullt med kryddor, fänkål, rädisor och annat gott i det lilla landet jag gjorde i helgen.

Allt är så toppen!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Hellu!

    Klart det ska gå. Jag tror på det här,massor.
    När jag tänker på dig så kommer du vara vattnig, strimmig och illamående, ont i fötterna och ryggen, prickig salamihud och sen le konstant åt sparkarna.

    Klart det ska gå, det måste gå. Det finns inga options för mig. Du är bäst. Du vill ha barn. Du ska få ett. Punkt. Så det så!

    *trollar och önskar allt jag kan* (och min man med.)

    SvaraRadera
  2. Och tack till fina maken också.

    kram

    SvaraRadera