Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 30 juni 2010

Tidsförskjutning

Ååååh, det är så döööötråååkigt att vänta!
Jag vill ha mens så att jag kan få vänta igen (15 dagar) till start med medicineringen.

Tänk om mensen inte kommer? Utan helt plötsligt väntar 72 dagar som den gjorde en gång förut? Vad händer då? Tänk om donatorn hoppar av? Hon kanske inte har tid med att fixa ägg åt mig annat än i augusti? Har för mig att AVA sa att hon helst ville köra i augusti. Vad innebär det? Eller var det så att hon GÄRNA kör i augusti men att det inte spelar någon roll egentligen?
AVA har stängt i juli och om jag ringer dem 2:a augusti och inte ens har börjat med medicinen så blir ju allt förskjutet minst en månad. Om donatorn inte vill eller kan då så blir jag väldans ledsen.

Snälla donator, håll ut med mig...

kram till alla donatorer

2 kommentarer:

  1. Mensen kommer när den kommer, vare sig du vill eller inte :)Det ligger i mensens natur.

    Så ha sommar nu du så får och kan.
    är drick och ör roliga saker som gör dig glad.

    Använd alla vita byxor du har så kommer du blöda igenom när du minst anar det. På ett kick. Fungerar jämt för mig. De nyaste vita du har och så går du ut och fikar på stan med fler kompisar på ett bättre fik.
    Prova själv får du se!

    Donatorn-vet ej hur det fungerar men hon går ju igenom en mardrömshormonbehandling hon med.
    Så tiden kan vara viktig. och om hon gör en ÄP så kanske någon annan får hennes tidigare och så får du en annan? De är nog väldigt flexibla.
    Du ska se att det löser sig.

    "Vita byxor, vita byxor, vita byxor" Nynnar melodi här..bara för dig.

    "Vita byxor, vita byxor, vita byxor"

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Näe, donatorn är "vår" liksom. :o)

    Vita byxor var ett jättebra tips!!! Så får det bli från och med imorgon!
    Jag är faktiskt helt övertygad om att det funkar. Det vore nämligen så typiskt mig.

    KRAAAM

    SvaraRadera