Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 14 juni 2010

Midsommarplan

Jahapp, nu planeras det inför midsommar för fullt. I ärlighetens namn så har jag faktiskt inte planerat så mycket i år. Vi hade tänkt att åka till ett ställe i skärgården men nu blir det inte så. Istället ska vi till bästaste bästisen, som vi alltid firar med så det vore nästan märkligt om det inte blev så i år också. Och då är det hon som har planerat allt. Det är t.ex. en av anledningarna till att hon är min bäsaste bästis, hon bryr sig och fixar och donar och vill att vi ska ha det bra. Hon lyckas över alla förväntningar! Vi har ju liksom inga krav men hon gör allt så bra ändå.
Jag har bestämt att när jag vinner massor av pengar så ska jag betala av hennes eventuella lån och bjucka (bjuda på ren stockholmska) henne och hennes familj på en resa till Västindien i två veckor tillsammans med mig och maken. Jag ska bara vinna först.
Fram till dess får jag helt enkelt fortsätta att vara en god vän tillbaka. Och efter det också förresten.

Midsommar blir alltså på en ö i Stockholms skärgård. Tillsammans med vänner och bekanta. Trevligt som vanligt! Och så är det skönt med en extra dag ledigt.
Tänk det är kanske den sista balunsen innan ÄD. Tjohooooo!!

Kram i försommarsolen

1 kommentar: