Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 5 juni 2010

Horoskop

En toppenkompis (det är väl förresten alla kompisar? Toppen.) till mig skickade en länk till en sida med horoskop. Tydligen så är det en "känd" astrolog som skriver på sidan.

Jag hör till den stora skaran av människor som inte tror på horoskop men som inte kan låta bli att läsa dem ändå. För att genast glömma bort dom när jag läst klart.
Men nu ska jag börja tro på dem. I alla fall i juni för det står att jag blir med barn då. Det låter ju alldeles utmärkt! Precis som jag vill, hahahahaa! Och det står att om jag ska adoptera eller liknande, så går det fort. Fortare än jag trott.
Det bara MÅSTE betyda att AVA ringer vilken dag som helst! Heheheee.....

Tusan, horoskop är ju lite skojigt.

2 kommentarer:

  1. Jag är en rödbeta.
    Du är en rödbeta ;)

    Jag ligger ju i tristess. Och tryckte slutligen på länken.Jag är våg.. och såhär står det om mig. Jag citerade två meningar.

    " from June 7 to July 29, is associated with quiet meditation and solitude."

    "for you starting June 7, sometimes increases interaction with medical personnel, whether for yourself or for others."

    Hehe-ja, det var väl inte så dumt? Jag blev ju inlagd den 4:e och ska ju vara här typ 10 veckor.

    Jupps, hon tycks vara dutti på det hon gör.
    Jag råkar veta en del om horoskop.
    Det är en matematiskt uträknad vetenskap baserad på tid och avstånd-kan man säga. Och astrologin är astronomins moder;) Men de som skriver i tidningarna är hittepå. Man kan ställa ett eget och det stämmer oftast till 85-98%, jag har intresserat mig för det, jag ville ta reda på sanningshalten med det och det tycks finnas en viss sådan.Men då ska det vara ett personligt av en som är riktigt insatt.

    Lycka till oss båda!

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk! Ibland stämmer det!

    Jag tänker en hel del på dig också, din stackare. Hoppas att allt går väl och att du trots omständigheterna mår bra!

    kram

    SvaraRadera