Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 2 juni 2010

Tantvarning

Jag har köpt bh på Internet. Tänk, det trodde jag inte att jag någonsin skulle göra.

Jag letade efter framknäppta bh:ar eftersom jag tycker att det är så puckat att man ska knäppa på ryggen. Inte för att det är sådär jättesvårt men ändå... Jag tycker bara att det inte är så smart.

Hur som helst så hittade jag en sida med massor av bh:ar! Ett företag som bara gör underkläder för tjejer. Först tyckte jag att allt kanske såg lite tantigt ut men det är nog mest hemsidans design som ser lite retro ut. Jag beställde två bh:ar och JÖSSES vad bra de är!! Jag är såååå glad (inte mycket som gör mig glad)! Beställde först en storlek för stor men det var absolut inga problem att skicka tillbaka och få nya. Fort gick det också. Så jag rekommenderar härmed:

Miss Mary of Sweden!!!!!


(Näe...jag får tyvärr ingen som helst provision för att skriva det här. Gillar bara deras bh:ar...)

kram

3 kommentarer:

  1. Egentligen ska jag sova nu.
    Men jag är uppvarvad efter nattens vedermödor.
    Vänta nu...lite.

    Tant för att handla på nätet?
    Är det inte tvärtom? Mormor som vill köpa allt i affären och de yngre shoppar på nätet?

    Jag se mig själv som litet gammaldags som tycker det är roligare att handla live. Nätet kan man bli lurad på vissa bilder och ljus och size-jupps, happend zu me once or twice.

    Krmelikram

    SvaraRadera
  2. Nääääe, inte vara tant för att handla på nätet. Men för att handla BH:ar på nätet! Från en hemsida som ser ganska tantig ut....

    Men de har sååå bra bh:ar!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Meeh, det är ju normalt att vilja ha bra bh:ar.
    En tant köper vadsomhelst i beige-brunt eller vad den där läbbiga färgen kallas/hudfärgat?
    Så länge du inet köper den så är du bara en medveten genomtänkt konsument (ung kvinna) som vet vad du vill ha :)

    SvaraRadera