Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 8 juni 2010

Närmare ÄD

Sitter på jobbet så det här får bli ett kort inlägg, men jag blev så glad att jag bara måste skriva ner det här pronto!
Vi står långt fram i kön och sköterskan som koordinerar allt sa att hon planerar för augusti nu i veckan. Det kan bli så att vi får starta medicineringen redan sent i juli. Troligtvis blir det ÄD i mitten eller andra halvan av augusti. Gaaah!!! Kul!!!!

Och så fick jag en tid på Strandkliniken imorgon bitti. Och "min" gyn ringer jag imorgon eftersom hon är på kurs idag.

Så nu känns det som att vi är på bana igen.

Tjolahopp!!!
Och kram

2 kommentarer:

  1. Åh! Roligt! Grattis och lycka! Njut av kaffe och bubbelbad och bad och bastu innan. Njut av den mat du kan äta medans du kan. :)

    Jag ska leva på parmasnkinka efter förlossningen. :D med kaffe :D *skrattar*.

    Snart snart :) ÅHHH!

    Kram kram och du har använt stjärnstoft och magi så jag får använda såpbubblor med vingar eller nåt. :) I strösselform på glass! Hela sommaren!

    SvaraRadera
  2. Hihihii! TACK!
    Jag ska VERKLIGEN ta dina tips till mig. Ska boka en hel spa-dag med massor av parmaskinka och kaffe veckan innan ÄD. Absolut!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera