Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 13 februari 2010

Bitmärken

Vill verkligen inte gå på middagen ikväll men nu känns det som om det är för sent att backa ur. Får nästan lite mini-ångest-panik. Om det nu skulle finnas någon sådan medicinsk term. Usch, jag vill verkligen inte.

Jag biter ihop men egentligen vill jag bara vara hemma, kramas och se på tv. Samla kraft. För på måndag kan det bli ett stort nederlag igen. Och om inte på måndag, så kanske senare i veckan. Då behöver jag mera kraft. Bokstavstjejerna sög musten ur mig igår och nu måste jag ladda om. De stal min energi, de fula gamarna.

Men jag biter ihop. Igen. Och igen. Och igen.

4 kommentarer:

  1. Hej på dig. Jag följer din blogg och jag tycker att du är helt underbar människa. Låt inte bokstavstjejerna ta all din kraft du behöver den...;) Jag håller själv på med IVF och ska börja med mina sprutor på tisdag i nästa vecka så det är klart att det är en massa tankar i huvudet.

    Jag ska själv börja blogga snart och jag såg att du hade hittat din fina hemsida från en tjej. Hur gör jag så att det inte står hennes text istället för min text?? Hoppas att du kan hjälpa mig ha det så trevligt ikväll kram .
    k_westerlind@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Skickar en stor kartong med extra energi.

    Eftersom du är så bra-så får du göra precis som du vill! Du får ringa och säga att du är för trött. Man får det. Det finns bara en av du och du behöver kanske få vila. Eller så åker du dit är där kortast jminimala tid och sen skyller du på att du är trött och sen åker du hem :)

    Massa kram och en blombukett, en stor mugg gott kaffe och en chokladbit till!

    SvaraRadera
  3. Hejsan Jenny,
    Du är en stjärna. En god och snäll stjärna.
    Ska njuta av blombukett och gott kaffe med choklad imorgon. Jag lovar!
    Skickar dig alla hjärtan i världen på alla dessa hjärtans dag. Hoppas att du får en toppendag!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hejsan Vägen till ett barn!
    Vad kul att du läser bloggen! Jättekul!!

    Spännande att du börjar nu på tisdag. Är det den korta metoden du kör, du med? Eller den längre med spray först? Bara lite nyfiken så klart...

    Visst är hon duktig, hon som gjort bakgrunden på bloggen? Helt underbara alster gör hon!
    Jag hittade en liten kort instruktion på hennes sida (klicka på länken "Free backgrounds") och följde den. Så här stod det:

    Follow these instructions to add new background on your blog:
    1)Copy the code posted below your chosen background.
    2)Make sure you are logged in and then click "Customize" at the top of your blog.
    3)Click on "Add A Gadget"
    4)Scroll down the box and click on "Html/Javascript"
    5)In the "Content Box" and paste the Html code you copied.
    6)Click "Save"!

    Hoppas att det kan vara till någon nytta... Jag är inte så tekniskt lag när det kommer till sånt här. :o)

    Jag följer självklart din blogg nu också! Måste stötta mina IVF-systrar så klart.

    All lycka till dig! Vi hörs.

    SvaraRadera