Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 5 februari 2010

Kondrup

Sjätte dagen av Provera och därmed är 30% av kuren avklarad.



Stirrar på morgontv och inser att Peter Kondrup borde vara en stark kandidat till årets bäst klädde man. Eller bäst klädde tv-profil. Eller nåt sånt. NÅGOT pris borde han få för att han ser så proper och välklädd ut. Jag menar, jämför med alla andra vädertjejer och väderkillar vi har. Jo, Helen Johansson på SVT är bra också. Hon är en ny Pohlman.

Hahahahaa! Trodde aldrig att jag skulle sitta och på allvar skriva om Peter Kondrup och hans kläder!! Gud, så ytligt!

Men nu är det ju så att det här med IVF är inte det allra minsta ytligt. Inte det minsta. Det är så otroligt allvarligt och betungande ibland att jag bara måste få vara lite ytlig. Inget är så skönt som att få bry sig om något så oviktigt som en meterologs klädsel. Det är väldigt avslappnande faktiskt. Prova får ni se.

Spana in Kondrups kläder.

1 kommentar:

  1. Det här måste jag nog tilläggskommentera eftersom min man anser att Kondrup inte är snyggt klädd på bilden. Det tycker inte jag heller. Det var på TV han var snygg. På TV:n kära make. :o)

    SvaraRadera